Veelgestelde vragen
Verzending & Levering
Wat kosten de verzendkosten?
Wat kosten de verzendkosten?
Verzendkosten beginnen bij €3,99, maar al bij bestellingen vanaf €75 verzenden we gratis naar Nederland en België.
Hoe snel krijg ik mijn bestelling?
Hoe snel krijg ik mijn bestelling?
Bestel je voor 15:00 uur en ligt het product op voorraad? Dan versturen we je bestelling nog dezelfde dag! PostNL of DHL zorgt ervoor dat je pakket de volgende dag al wordt bezorgd.
Met welke vervoerders werken jullie?
Met welke vervoerders werken jullie?
Voor Nederland en België werken we samen met PostNL en DHL.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Jazeker, dat kan op twee manieren. Via onze chat kun je je gegevens invullen en krijg je direct alle tracking informatie. Ook ontvang je een e-mail met de trackingcode en alle details over wanneer je pakket aankomt.
Mijn pakket is niet aangekomen of beschadigd, wat nu?
Mijn pakket is niet aangekomen of beschadigd, wat nu?
Geen probleem! Mail ons op info@boldons.com of bel 085 060 9769. Geef door wat er aan de hand is en wij zorgen ervoor dat je alsnog je complete bestelling netjes ontvangt.
Leveren jullie ook op zaterdag?
Leveren jullie ook op zaterdag?
Ja! Bestellingen die vrijdag worden verzonden, kunnen ook op zaterdag worden bezorgd.
Wat gebeurt er met mijn bestelling tijdens vakanties?
Wat gebeurt er met mijn bestelling tijdens vakanties?
Ook tijdens feestdagen en vakanties pakken we je bestelling zorgvuldig in. We blijven gewoon doorwerken om ervoor te zorgen dat je snel kunt genieten van je passie voor auto's!
Retourneren & Ruilen
Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren?
Hoe lang kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt altijd 30 dagen de tijd om je bestelling te retourneren vanaf de dag dat je het pakket hebt ontvangen.
Welke producten kan ik retourneren?
Welke producten kan ik retourneren?
Alle producten kunnen geretourneerd worden, behalve speciaal voor jou gemaakte custom producten.
In welke staat moet mijn retour zijn?
In welke staat moet mijn retour zijn?
Het product moet ongebruikt zijn en in de originele verpakking zitten. Zo kunnen we het weer perfect doorverkopen aan een andere autoliefhebber.
Wie betaalt de retourkosten?
Wie betaalt de retourkosten?
De kosten voor het terugsturen zijn voor jouw rekening.
Hoe meld ik een retour aan?
Hoe meld ik een retour aan?
Stuur een e-mail naar info@boldons.com of bel ons op 085 060 9769. Heb je via Klarna betaald? Meld je retour dan alsnog bij ons aan en niet rechtstreeks bij Klarna. Stop ook een briefje met je bestelgegevens in de doos, dan kunnen we je retour supersnel verwerken.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen, staat het bedrag binnen 2 tot 3 werkdagen weer op de rekening waarmee je hebt betaald.
Kan ik ook ruilen in plaats van retourneren?
Kan ik ook ruilen in plaats van retourneren?
Ja, ruilen kan zeker! Geef dit even door wanneer je contact met ons opneemt.
Wat als mijn product defect is of jullie hebben iets verkeerds gestuurd?
Wat als mijn product defect is of jullie hebben iets verkeerds gestuurd?
Laat het ons direct weten via info@boldons.com of bel 085 060 9769. Dan regelen we het natuurlijk meteen voor je.
Waar moet ik mijn retour naartoe sturen?
Waar moet ik mijn retour naartoe sturen?
Stuur je retour naar: Boldons Dorsvloerweg 491 2661 MN Bergschenhoek Nederland